;

6 Ocak 2013 Pazar

Beni affet 7 ocak star tv izle,beni affet 07.01.2013 pazartesi 280.bölüm startv seyret

beni affet 7 ocak son bölüm izle
Kanal: Star tv
Tarih: 07.01.2013
Saat : 17:00
Türü : Dizi

Ayrı kalmayı bir türlü başaramayan Feride ve Cüneyt yine karşı karşıyadırlar. İki aşığın tesadüfi buluşmaları sayesinde ortaya çıkan sürpriz gerçek nedir? Tunç'un, Zühre'ye duyduğu öfkenin her geçen gün daha da arttığını gören Edibe, Tunç'u hayatını esir alan bu intikamdan vazgeçirmek ister. Osman Kozan tarafından evden kovulan Bahar ve Kemal'in mahalledeki hayatları gitgide zorlaşmaktadır. Öte yandan Bahar ve Kemal'in başına gelenleri öğrenen Kader'in bir planı vardır.

Etiketler :  beni affet 07 ocak,beni affet 07 ocak 2013,beni affet 07 ocak 2013 full izle,beni affet izle,beni affet 07.01.2013,beni affet online seyret  

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes