;

9 Ocak 2013 Çarşamba

Unutma beni 10 ocak fox tv izle,unutma beni 10.01.2013 perşembe foxtv seyret

unutma beni 10 ocak 2013 izle
Kanal: Fox Tv
Tarih: 10.01.2013
Saat : 15:00
Türü : Dizi

Kenan Ceylan’a öyle bir şey gösterir ki, Ceylan küplere biner. Ceylan ne görmüştür? Ceylan zorla tutulduğu Kenan’ın evinden kaçabilecek midir? Şerif otel odasında Emine için bir sürpriz hazırlamıştır? Şerif’in Emine’yi çok mutlu edecek bu sürprizi nedir? Kenan Şerif’i arayıp neyi öğrenmesini sağlayacaktır? Şerif ve Kenan arasında çıkan itişme esnasında Emine’ye ne olacaktır? Rıfat Şerif’e, karısı Güleser’le ilgili ne söyleyip, onu şaşırtacaktır? Güleser hangi konuda çok üzgün ve mahcuptur? Rauf Ali’nin gideceği uçağı öğrenmiş İlkay’a haber verir. İlkay ve Çiğdem Zeynep’i kaçırabilmek için nasıl bir plan yapacaklardır?

Etiketler :  unutma beni 10 ocak,unutma beni 10 ocak 2013,unutma beni 10 ocak 2013 full izle,unutma beni izle,unutma beni 10.01.2013,unutma beni online seyret  

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes