;

27 Şubat 2013 Çarşamba

Unutma beni 28 şubat fox tv izle,unutma beni 28.02.2013 perşembe foxtv seyret

unutma beni 28 şubat 2013 izle
Kanal: Fox Tv
Tarih: 28.02.2013
Saat : 15:00
Türü : Dizi

Şerif Emine’nin hamilelik haberiyle allak bullaktır. Şerif bebekle ilgili neler düşünmektedir? Ceylan’dan boşanacak mıdır? Selim İlkay’ın hayatında biri olduğunu düşündüğü için ona zarar vermeyi planlamaktadır. Selim amacına ulaşacak mıdır? Emine doktora gider yine, Şerif de ona eşlik eder. Doktor onlara hangi tatsız haberi verecektir? Asu bir türlü Erdem’i aklından atamamaktadır ve boşanma konusunda kararlıdır. Rauf boşanmaya ikna olacak mıdır? Volkan Cevher denen adamla neden buluşmuştur? Kimdir bu adam, amacı nedir? Güleser ev üzerindeki hakkını Kenan’a devretmeme konusunda kararlı mıdır?

Etiketler :  unutma beni 28 şubat,unutma beni 28 şubat 2013,unutma beni 28 şubat 2013 full izle,unutma beni izle,unutma beni 28.02.2013,unutma beni online seyret  

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes