;

6 Şubat 2013 Çarşamba

Unutma beni 7 şubat fox tv izle,unutma beni 07.02.2013 perşembe foxtv seyret

unutma beni 7 şubat 2013 izle
Kanal: Fox Tv
Tarih: 7.02.2013
Saat : 15:00
Türü : Dizi

Gülten’in aklı oğlu Selim’dedir, bunu İlkay ile paylaşır. Gülten hapisten kaçabilmek için kendine nasıl zarar verecektir? Şerif her şeyi ardında bırakıp Ceylan’la İstanbul’a yerleşme konusunda kararlı mıdır? Emine Şerif’in uygun bir anını yakalayıp ziyarete gelir. Şerif uyumaktadır, elinin altına bir mektup koyar. Mektup kimin eline geçecektir? Hikmet Şerif’in bir işini halletmek için bir otele gider. Hikmet orada kimi görüp şoke olacaktır? Rıfat Emine ve Reyhan konuşurken kulak misafiri olur. Rıfat ne duyup Reyhan’ı azarlayacaktır? Özgür yeni tanıştığı Mete’ye hayrandır. Özgür Mete’nin kendisiyle alakalı kötü planlarını öğrenecek midir?

Etiketler :  unutma beni 7 şubat,unutma beni 7 şubat 2013,unutma beni 7 şubat 2013 full izle,unutma beni izle,unutma beni 7.02.2013,unutma beni online seyret  

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes