;

4 Mart 2013 Pazartesi

Unutma beni 5 mart fox tv izle,unutma beni 05.03.2013 salı foxtv seyret

unutma beni 5 mart 2013 izle
Kanal: Fox Tv
Tarih: 05.03.2013
Saat : 15:00
Türü : Dizi
Bölüm : 1034

Selim geceyi İlkay’da geçirmiştir, Zeliha ilaçlarını getirir. İlkay ilaçlarla ilgili ne düşünmektedir? Çiğdem ablasını hangi konuda uyarır? Ali ve Esra Almanya’da yaşamaktadır artık. Ali neden mutsuz görünmektedir? İşle ilgili ne gibi sıkıntıları vardır? Ceylan Emine’nin öleceğini düşünmektedir hâlâ. Ona bakmak için Emine’nin evine gelir. Ceylan Emine’den ne için özür dileyecektir? Ceylan burada ne duyup, dehşete kapılacaktır? Güleser Volkan’ı kiminle konuşurken gizli gizli dinleyecektir? Volkan kiminle yakınlaşmaktadır? Kenan ve Volkan’ın iş konusundaki ortaklığı sürer. Kenan’ın işle alakalı kafasından neler geçmektedir?

Etiketler :  unutma beni 5 mart,unutma beni 5 mart 2013,unutma beni 5 mart 2013 full izle,unutma beni izle,unutma beni 05.03.2013,unutma beni online seyret  

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes